Polityka działań reklamacyjnych
Przed zgłoszeniem reklamacji oceń zakupiony towar. Jeśli jakość produktu jest niezgodna z umową, to przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe i bez wad. W przypadku reklamacji upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji. Do reklamacji przyjmujemy tylko czyste produkty.
Wadliwy towar wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacji możesz wysłać lub dostarczyć osobiście do sklepu pod adres:
P.P.H.U. RISS 41-706 Ruda Śląska, ul. Nowy Świat 13.
Jak złożyć reklamację ?
- Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (do pobrania/ plik PDF ), wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
- Umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli była wydana) oraz zwracane produkty z dowodem zakupu
- Karton podpisz “REKLAMACJA”,
- Wybierz sposób dostawy i nadaj paczkę lub dostarcz ją do sklepu stacjonarnego.
Rozpatrzenie reklamacji
Dokładamy wszelkich starań aby uwzględnić Twoją reklamację, dlatego ustosunkujemy się do niej nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do nas reklamowanego produktu. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi przez Ciebie w zgłoszeniu reklamacji.
Po otrzymaniu pozytywnej decyzji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli nie będzie to możliwe otrzymasz zwrot środków pieniężnych który nastąpi nie później niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym na numer konta wskazany w formularzu.